Smiješni posteri i vicevi - Svijetla koja najavljuju



http://smijesni-posteri-11.blogspot.com/ 


-- Vicevi --

Oženio se Crnogorac. Prvu bračnu noć on se obraća ženi:
Ajde jadna, pipni ga lijevom rukom!
Ništa se ne dešava.
Ajd sad desnom?
Opet ništa.
Ajde sad sa obadvije ruke?
I opet ništa, kad će on:
Joj, kuku mene crnom kukavcu... 
Đe oženi ženu sakatu u obadvije ruke!




-- Vicevi --

Pitali neku staru ženu: 
”U vašoj zreloj dobi što biste radije imali, Parkinsona ili Alzheimera?”
Mudra žena odgovori:
”Definitivno Parkinsona.
Bolje da prolijem pola čaše omiljenog vina, 
nego da zaboravim gdje mi je boca!”


-- Vicevi --

Upecala plavuša zlatnu ribicu. 
I ribica joj, kao što u pričama biva, ponudi tri želje. 
Kaže plavuša:
- Ovako: Prva, hoću da budem poznata u cijelom svijetu. 
Druga, želim da budem prava senzacija. 
I treća, želim da svi muškarci balave kad me vide.
I zlatna ribica je pretvori u Heineken.


-- Vicevi --

Dolazi Mujo kod doktora i kaže:
"Doktore pomozite, ne mogu da se obuzdam u seksu!"
"Koliko puta dnevno vodite ljubav sa suprugom?"
"Dva puta!"
"Pa, dobro, to i nije mnogo!"
"Pa i nije doktore, ali ja to dva puta u isti dan radim i sa sekretaricom!"
"Au, pa to je stvarno previše!"
"Ali to nije sve, ja to dvaput radim i sa prostitutkama!"
"Ovo je prevršilo svaku mjeru. Ne znam šta da vam kažem, 
ali moraćete uzeti stvar u svoje ruke!"
"I to doktore isto radim dva puta!"


-- Vicevi --

Sastali se Amerikanac, Francuz, Turčin i Bosanac, 
počeli govoriti o ponosu i tako krene Amerikanac: 
“Ja sam ponosan na CIA-u, sve zna čak i prije nego što se nešto dogodi!” 
Francuz: “Ja sam ponosan na Francuskinje, tako su dražesne, ljupke i ne daju se lako!” 
Turčin: “Ja sam ponosan na naše tepihe. Skupi su, dobri i malo ko ih može kupiti!” 
Bosanac: “Ja sam ponosan na sebe!” 
Svi ga pogledaju i pitaju: 
“A zašto?” 
“Jučer sam j..o Francuskinju na turskom tepihu, a CIA pojma nema o tome!!!”


-- Vicevi --

Razgovaraju dva Talijana.
Čuo sam da si odličan plivač ?
Kako da ne.
Bio sam četiri godine poštar u Veneciji.


-- Vicevi --

Prostitutka kod ginekologa:
Vi imate dosta gubitaka tokom "ciklusa"?
Pa, od 500 do 1000 eura!